• ENGLISH
  • ESPAÑOL
facebook
twitter
  • National>Entertainment
  • National>Local Economics
  • National>Local Politics
  • National>Society
  • National>Sports
BREAKING NEWS
Cristian Espinosa was appointed Ambassador of Ecuador to the United States
Daniel Noboa receives the credentials of the new United States ambassador
40,000 women will receive scholarships in higher education
Julian Assange released from prison, after agreement with the United States
Armed Forces: Criminal gangs have lost USD 1.2 billion due to military operations in Ecuador
Minister of Defense: “It is not fair that some risk their lives, while others play with justice”
How can green banana flour enhance baked goods?
“I’m crazy for wanting to serve my country,” says Daniel Noboa at the presentation of “La Cárcel del Encuentro” in Santa Elena
Construction of the Encuentro maximum-security prison in Santa Elena begins
National blackout in Ecuador due to transmission line failure, confirms the Government

Lady Gaga celebró la boda real disfrazándose de Reina Madre

Posted On 17 Aug 2019

Una costumbre muy típica de Lady Gaga es poner el broche final de sus giras con fiestas. Su última gira llamada ‘Monster’s Ball’, no fue la excepción.

En esta ocasión nada resultó mejor que escoger el evento del año para crear la temática. Aunque la excéntrica cantante no fue invitada a la boda real británica, ella también quiso festejar el gran enlace entre el Príncipe Guillermo y la Princesa Catherine, por ello organizó una fiesta de disfraces con esa temática.

Los amigos, la familia y el equipo que acompaña a Lady Gaga durante su tour disfrutaron de una fiesta de gala detrás del escenario: banderitas, sandwiches, bollos con mermelada y un cóctel de ginebra servido en una vajilla real. “Gaga incluso habló con acento londinense”, confesó un invitado al evento al periódico ‘Daily Mirror’.

Para la fiesta Lady Gaga no dudo en entallarse en un disfraz de la fallecida Reina Madre, que lo describió como una “interpretación singular”. “Los bailarines protagonizaron al Príncipe Guillermo, al Príncipe Enrique e incluso a los perros de la reina”, explicó la fuente cercana.

 

Fuente: Diario El Universal

About the Author
  • google-share
Previous Story

Lady Gaga Celebrated the Royal Wedding Dressing like the Queen Mother

Next Story

International Observers Concerned About the Quick Count by CNE

SEARCH

LATEST NEWS

ecuadortimes-cristian-espinosa-was-appointed-ambassador-of-ecuador-to-the-united-states_cristian-espinosa-fue-nombrado-embajador-de-ecuador-en-estados-unidos

Cristian Espinosa was appointed Ambassador of Ecuador to the United States

Posted On 28 Jun 2024
ecuadortimes-daniel-noboa-receives-the-credentials-of-the-new-united-states-ambassador_daniel-noboa-recibe-las-cartas-credenciales-del-nuevo-embajador-de-estados-unidos

Daniel Noboa receives the credentials of the new United States ambassador

Posted On 27 Jun 2024
40-000-mujeres-recibiran-becas-en-educacion-superior

40,000 women will receive scholarships in higher education

Posted On 26 Jun 2024
Copyright © 2010 - 2019. All Rights Reserved. EcuadorTimes.net